Marketing as it should be: een totaalpakket, online én offline.

Steel Dreams

Een jong team, bruisend van energie en met veel goesting in de toekomst, zo kan je Steel Dreams wel omschrijven. Een ideale match met het bruisende team van MaesMedia dus!

De samenwerking met Steel Dreams is dan ook een droom voor beide partijen. Door open en eerlijk te communiceren ontpopten we ons tot een strategische partner van dit bedrijf. Zowel online als offline schakelden we een versnelling hoger, waardoor vacatures ingevuld geraakten en de sales een serieuze duw in de rug kreeg. Een samenwerking zoals we het graag hebben!

Uitdaging: Online en offline marketing moderniseren: elegant en stijlvol met een leuke kwinkslag.

Externe communicatie begint bij de huisstijl. Voor Steel Dreams was de boodschap duidelijk: het moet modern en stijlvol zijn, net zoals de producten. Deze lijn werd vervolgens ook consequent doorgetrokken naar alles wat nog volgde.  

Online zijn de mogelijkheden eindeloos om naamsbekendheid en sales te genereren. Wij hebben ervoor gekozen om via Google Search en Display Ads het doelpubliek gericht aan te spreken. Via Social Media hebben we dan weer meer gefocust op het invullen van de verschillende vacatures.

Hun vernieuwde website – waar we ook aan meegewerkt hebben door SEO-gerichte copy te voorzien – in combinatie met prachtige foto’s van hun realisaties waren een heus plezier om mee te werken. Content schrijven, advertenties opstellen, werfdoeken designen en magazines ontwikkelen, we doen het allemaal!

Aanpak: open en transparante communicatie tussen Steel Dreams en MaesMedia.

Soms weet je tijdens het eerste gesprek al: deze samenwerking gaat vlot verlopen. Door enkele efficiënte en doelgerichte meetings te organiseren, stonden onze neuzen al snel in dezelfde richting.

Via doelgerichte marketing hebben we de naam Steel Dreams nog meer op de kaart gezet. Naamsbekendheid, meer verkeer naar de (vernieuwde) website en het invullen van de vacatures stonden hier centraal. Het volledige totaalplaatje, dus.  

Wat we tot nu toe hebben gedaan voor Steel Dreams:

Online:

  • Vacature-advertenties: gezocht en gevonden
  • Verkeer-advertenties: van websitebezoeker tot klant
  • Social Media content: Facebook, Instagram, LinkedIn en Pinterest
  • SEO-gerichte copy: een update (en upgrade) van de website

Offline:

  • Werfdoeken: opvallend en heel stijlvol
  • Reclamepanelen: herkenbaar op het voetbalveld
  • Visitekaartjes: kwalitatief en modern
  • Magazine: van ontwerp tot copywriting  

Resultaat

Geen openstaande vacatures meer en een zichtbare stijging in het aantal offerte-aanvragen: een gedroomd resultaat. Een leuke samenwerking, die nog heel wat potentieel te bieden heeft! En vergeet niet: ben je op zoek naar een stalen eye-catcher voor in je woning? Kijk eens op hun website, ’t is zeker de moeite waard!

Over Steel Dreams

What’s in a name? Droom jij van stalen eye-catchers in jouw interieur? Dan moet je bij Steel Dreams zijn, want zij maken jouw stalen dromen waar. Van stalen ramen en deuren tot tuinkamers, leuningen en balustrades: ze gaan geen enkele uitdaging uit de weg.

Bezoek de website

Wat we hebben gedaan

  • Grafisch ontwerp
  • Marketing

Ben jij ook op zoek naar een marketingpartner die jou helpt groeien?

Bekijk nog meer referenties

Promation

Industriële robots én een marketingplan op maat.

Energieconcepten

Een jarenlange samenwerking die leidt tot mooie resultaten.

Maes Vakhandel

Een volledig geautomatiseerde webshop via het Pimcore CMS met honderdduizenden producten.

HVZ Taxandria

HVZ Taxandria gebruikt haar vernieuwd e-loket om bewoners een wegwijs te maken in niet-dringende hulpverlening

Wim Verhuur

Een makkelijk verhuurplatform met koppeling naar Navision en bijhorende marketingacties.

JB Construct

Een totale make-over voor de websites, marketing en huisstijl van de JB groep uit Lier.