Een sterke branding die past bij je KMO en je doelgroep

Online en offline huisstijl: van drukwerk tot webdesign

Gezien worden en opvallen tussen de concurrentie, dat is een belangrijk doel van jouw bedrijf. Ongeacht wat de meeste mensen denken, gaat een huisstijl veel verder dan een bedrijfsnaam bedenken en een logo te ontwerpen. Met een huisstijl vertel je je potentiële klanten waar je bedrijf voor staat en wat het DNA van je organisatie juist inhoudt.

Grafisch design: logo en huisstijl

Een logo is de kern van je huisstijl, het gezicht van je KMO. Een logo ontwikkelen vergt heel wat denkwerk en creativiteit. Als mensen je logo in één oogopslag herkennen, ben je geslaagd. Zelfs de kleuren worden niet zomaar uitgekozen. 

Het is heel belangrijk dat alle facetten van je huisstijl, dus ook de kleuren, zoveel mogelijk betekenis hebben. Alleen zo vertelt je huisstijl de identiteit van je bedrijf en zorg je ervoor dat potentiële klanten je bedrijf herkennen tussen een overvloed aan andere prikkels. 

Grafisch bureau voor al je drukwerk en online communicatie

Uiteraard start alles met een huisstijl, maar het stopt daar niet. Elke website die we maken, elk social media bericht dat we posten, elke advertentie die je ziet… Alles passeert via het designteam! En om het cliché ‘een beeld zegt meer dan duizend woorden’ even kracht bij te zetten; hier een overzichtje.

Het voordeel van een Marketingteam voor je grafisch design

Wil jij iets laten designen? Een magazine, of een huisstijl, of een advertentie? Dan werken wij er met ons team aan! De combinatie van onze copywriters en grafisch designers zorgt voor resultaten die gezien mogen worden! Want een beeld spreekt maar zo sterk als de woorden erin!