Werkproces: inspelen op datgene wat Strength Studio wil uitstralen
Een logo is de kern van je huisstijl, het gezicht van je KMO. Een logo ontwikkelen vergt heel wat denkwerk en creativiteit. Als mensen je logo in één oogopslag herkennen, ben je geslaagd. Zelfs de kleuren worden niet zomaar uitgekozen. Het is heel belangrijk dat alle facetten van je huisstijl, dus ook de kleuren, zoveel mogelijk betekenis hebben. Alleen zo vertelt je huisstijl de identiteit van je bedrijf en zorg je ervoor dat potentiële klanten je bedrijf herkennen tussen een overvloed aan andere prikkels. Je logo zorgt dat net jouw bedrijf er tussenuit springt!
Resultaat: Huisstijl en bedrijfsidentiteit op één lijn
Bij een huisstijl houden we steeds rekening met de kenmerken van het bedrijf en de doelgroep. In het logo zijn bijvoorbeeld de initialen A-F van Anne-Floor verwerkt alsook het symbool van een halter. Anderzijds straalt zo’n symbool ook kracht uit, wat je weer kan linken aan het bedrijfsimago en de bedrijfsnaam. De gouden kleur die in de huisstijl is verwerkt, staat voor kracht en zelfzekerheid.