Een krachtige huisstijl voor een sterk bedrijf.

Strength Studio

Waarom is de huisstijl van je bedrijf zo belangrijk? Ongeacht wat de meeste mensen denken, gaat een huisstijl veel verder dan een bedrijfsnaam bedenken en een logo te ontwerpen. Met een huisstijl vertel je je potentiële klanten waar je bedrijf voor staat en wat het DNA van je organisatie juist inhoudt. Zo wil Anne-Floor, de CEO van Strength Studio, met haar huisstijl herkenbaarheid, kracht en zelfzekerheid uitstralen. 

Werkproces: inspelen op datgene wat Strength Studio wil uitstralen 

Een logo is de kern van je huisstijl, het gezicht van je KMO. Een logo ontwikkelen vergt heel wat denkwerk en creativiteit. Als mensen je logo in één oogopslag herkennen, ben je geslaagd. Zelfs de kleuren worden niet zomaar uitgekozen. Het is heel belangrijk dat alle facetten van je huisstijl, dus ook de kleuren, zoveel mogelijk betekenis hebben. Alleen zo vertelt je huisstijl de identiteit van je bedrijf en zorg je ervoor dat potentiële klanten je bedrijf herkennen tussen een overvloed aan andere prikkels. Je logo zorgt dat net jouw bedrijf er tussenuit springt!  

Resultaat: Huisstijl en bedrijfsidentiteit op één lijn  

Bij een huisstijl houden we steeds rekening met de kenmerken van het bedrijf en de doelgroep. In het logo zijn bijvoorbeeld de initialen A-F van Anne-Floor verwerkt alsook het symbool van een halter. Anderzijds straalt zo’n symbool ook kracht uit, wat je weer kan linken aan het bedrijfsimago en de bedrijfsnaam. De gouden kleur die in de huisstijl is verwerkt, staat voor kracht en zelfzekerheid.  


 

Over Strength Studio

Anne-Floor richtte haar eigen PT zaak 'Strength Studio' op. Hiermee wil ze haar klanten helpen hun doelen te halen. Of het nu gaat om afvallen, een gezonder leven leiden of je gewoonweg beter in je vel voelen: Anne-Floor helpt je op weg.

Wat we hebben gedaan

  • Grafisch ontwerp
  • Marketing

Een herkenbare huisstijl is een absolute meerwaarde

Een huisstijl gaat dus veel verder dan opvallende kleuren en mooie afbeeldingen. Een huisstijl brengt namelijk vele voordelen met zich mee. Herkenbaarheid, duidelijke communicatie, match met imago. 

Een nieuwe huisstijl start bij MaesMedia.

Bekijk nog meer referenties

Promation

Industriële robots én een marketingplan op maat.

Energieconcepten

Een jarenlange samenwerking die leidt tot mooie resultaten.

Maes Vakhandel

Een volledig geautomatiseerde webshop via het Pimcore CMS met honderdduizenden producten.

Wim Verhuur

Een makkelijk verhuurplatform met koppeling naar Navision en bijhorende marketingacties.

JB Construct

Een totale make-over voor de websites, marketing en huisstijl van de JB groep uit Lier.

IJsboerke

IJsboerke gebruikt haar nieuwe content platform om betrokkenheid met fans te verhogen.