Doe het zelf: marketing!
Met deze e-books til je je online marketing naar een hoger niveau
Ontdek in onze e-books de laatste trends, handige tips en bruikbare tools om meteen aan de slag te gaan. Benieuwd naar onze aanpak? Contacteer ons.
PS: Over welk onderwerp wil jij graag nog meer weten? Laat het ons weten, wie weet schrijven we er wel een e-book over. Of een blog!

Je eigen marketingplan maken in enkele stappen - én volgen!
Heb je al eens een marketingplan opgesteld voor je bedrijf? Dan weet je dat het vaak een moeilijke opgave is om op schema te blijven. Het is meteen duidelijk waarom dit fout gaat: er is geen structuur in je marketingplan. Laten we samen je marketingplan concreet maken.

25 berichten die je kan kopiëren op je social media
Social media is een onmisbare tool in de huidige digitale wereld. Door periodiek berichten te plaatsen, kan je jouw volgers op de hoogte houden van je bedrijf en ze inspireren. Heb je zelf even geen inspiratie voor je berichten? In dit e-book vind je enkele posts die je kan gebruiken als je even niet weet wat te schrijven.

Zo ontdek jij je doelgroep en hoe je er tegen moet communiceren!
Is jouw doelgroep ‘iedereen’? Hopelijk niet, want dan mik jij veel te breed. Je doelgroep bepalen is één van de belangrijkste stappen in je marketing. Je kan niet iedere persoon met eenzelfde boodschap en product of dienst bereiken. Daarom stel je best buyer persona’s op. In dit e-book vind je enkele handige tips om jouw buyer persona's te bepalen en hoe je er op kan inspelen.

Hoe meer conversies halen uit je website?
Veel ondernemers maken de fout te denken dat een website hébben al zorgt voor leads, maar helaas zijn we niet allemaal IKEA of bol.com. Er komt dus veel meer bij kijken vooraleer je website doet wat hij moet doen, namelijk klanten genereren. Maar hoe speel je dit nu precies klaar? In dit e-book leggen we je uit hoe je door enkele eenvoudige aanpassingen meer conversies haalt uit je website.

Hoe maak je je social media berichten beter?
Iedereen kan berichten plaatsen op Facebook, maar niet iedereen heeft dezelfde resultaten. Schrijf dus niet zomaar een bericht. Vind je het hierbij moeilijk om je berichten aantrekkelijk te maken voor je volgers? In dit e-book vind je 13 tips die je kan toepassen om je content beter te maken.

Storytelling in marketing
Succes is onlosmakelijk verbonden met een sterk verhaal. En een sterk verhaal is er eentje dat geloofwaardig is voor al jouw stakeholders. Authentiek en inspirerend zijn is de boodschap, want dit schept vertrouwen en zet aan tot actie! Maar hoe doe je dat nu, een sterk verhaal opbouwen? Wij geven je enkele handige do’s en don’ts mee!